Maart 2016 | St. Kloppend Hart Reanimatie partner Hartstichting

In oktober 2015 vierde Stichting Kloppend Hart voor Lingewaard en Overbetuwe haar 10-jarig bestaan. Het 10-jarig jubileum heeft veel moois gebracht.
De Stichting is namelijk benaderd door de Hartstichting om reanimatiepartner te worden.
Op dinsdag 22 maart jongstleden is het convenant met de Hartstichting getekend, waardoor de Stichting nu officieel partner is.
Voor Stichting Kloppend Hart betekent dit dat zij toegang heeft tot het lesmateriaal van de Hartstichting en dat men zich via de site van de Hartstichting kan aanmelden voor een opleiding bij de stichting. “
Wij zijn blij met deze samenwerking”, aldus de Hartstichting. “Samen doen we ons best om ervoor te zorgen dat meer mensen leren reanimeren, een AED leren bedienen en dat uiteindelijk minder mensen sterven aan een hartstilstand.
Uit onderzoek weten we dat reanimatie en de inzet van een AED binnen 6 minuten een grotere kans op overleving biedt.”

Fout | EHBO Vereniging Zetten en Omstreken

Foutmelding

• Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/deb25670n501/domains/ehbo-zetten.nl/public_html/includes/common.inc:2861) in drupal_send_headers() (regel 1554 van /home/deb25670n501/domains/ehbo-zetten.nl/public_html/includes/bootstrap.inc).
  • Error: Class "Drupal\form_builder\FormBase" not found in form_builder_cron() (regel 362 van /home/deb25670n501/domains/ehbo-zetten.nl/public_html/sites/all/modules/form_builder/form_builder.module).

Fout

Er is onverwacht een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.