Informatie

Op verzoek van organisatoren verleent de vereniging EHBO ondersteuning bij uw evenement(en).
De hulpverlening wordt verzorgd door gediplomeerde leden van onze EHBO-vereniging.
Bij een evenement zijn altijd minimaal twee EHBO’ers aanwezig.

De Kosten:

De kosten voor ondersteuning bij evenementen bedagen € 7,50 per uur per EHBO'er.
Tijdens evenementen wordt er minimaal 1 EHBO-post bemand met 2 EHBO'ers.
Gebruikte verbandmiddelen worden doorbelast op basis van nacalculatie.

De Aanvraag:

De aanvraag van hulpverlening moet minimaal 6 weken van tevoren via het webformulier
ingediend worden bij de coördinator evenementen.

De Voorwaarden:

De Algemene Voorwaarden voor de inzet van onze EHBO'ers kunt u hier vinden:

De Faciliteiten:

De aanwezige faciliteiten voor de inzet van onze ondersteuning zijn*:

  • Dat er een schone en werkbare EHBO ruimte aanwezig moet zijn.
  • In het geval er een tent op het evenemententerrein is geplaatst moet deze wind- en waterdicht zijn.
  • De ruimte moet voorzien zijn van een tafel en twee stoelen per hulpverlener.
  • De ruimte moet goed verlicht zijn.
  • Bij lage temperaturen (< 10°C) moet de ruimte verwarmd kunnen worden.
  • Bij voorkeur moet er ook stromend water aanwezig zijn.
  • Elektriciteit (220-230v) voor koelbox met coldpacks.
  • EHBO’ers worden gedurende het evenement van consumpties voorzien.
    (koffie / thee / fris en eventueel lunch / diner)
  • Indien noodzakelijk, vervoer naar Medische Hulp (Huisartsenpraktijk etc).
    Hulpverleners blijven altijd op evenementenlocatie.

* In overleg kan er bij bepaalde omstandigheden afgeweken worden.

Heeft u naar aanleiding van deze informatie nog vragen dan kunt u contact opnemen met:

Naam: Mevr. Jalune (J.L.A.) van Meerten
Telefoon: 0488454575
Mobiel: 0637170018
Email: Evenementen@ehbo-zetten.nl

Vastgesteld d.d. : 01-08-2014