April 2016 | De Okkernoot heeft nieuwe EHBO'ers

Afgelopen weken zijn de leerlingen van Groep 8 van basisschool De Okkernoot met de voorbereidingen van het EHBO Examen.
Onder leiding van diverse vrijwilligers en hun docent Tine Galama zijn afgelopen week de Groep 8 leerlingen met vlag en wimpel geslaagd voor hun EHBO diploma.

Wij feliciteren:
Anouk Huyser, Julia Krechting, Max van Brenk, Remco Veens, Jochem Bakker, Mitchel van de Wardt, Sara van Boven, Nine van Eldik, Yashi Ye, Suzanne Aalbers, Hugo Schuiling, Tim Luijpen, Ben Uffing, Ata Jongboom, Melanie van Schaik en Liz van Orden.

Het examen werd afgenomen door examinatoren: Dinie Smelt en Yvonne Rusch.