Juni 2015 | Cursisten Geslaagd !!

Een bloedneus, een verbrande vinger of een verstuikte enkel. Daar kijken onze nieuwe EHBO’ers niet meer van op.
Na veel oefenen met verbanden en verbinden (en dan vooral op elkaar) hebben maar liefst 18 leerlingen uit groep 8 van OBS de Okkernoot hun EHBO Jeugd diploma in ontvangst genomen. Deze kanjers zijn nu klaar voor alle kleine ongevallen die in de directe omgeving kunnen gebeuren. De cursus werd verzorgd door Tine Galama en diverse vrijwilligers.

Niet alléén de groep 8 leerlingen kunnen er wat van. Ook zijn dit seizoen 12 nieuwe cursisten gestart in de reguliere EHBO cursus met reanimatie en AED. Na het officiële examen van het Oranje Kruis zijn alle cursisten geslaagd. De cursus werd verzorgd door de EHBO vereniging onder leiding van WarnerJan Veldhuis en de diverse LOTUS-slachtoffers.

Wilt u een EHBO of Reanimatie cursus volgen, zodat u geoefend eerste hulp kunt verlenen en de AED’s in Zetten en omgeving kunt bedienen?

Voor informatie of aanmelden: cursus@ehbo-zetten.nl
Voorzitter - Vincent van Meerten