Informatie
Op verzoek van organisatoren verleent de vereniging EHBO ondersteuning bij uw evenement(en).
De hulpverlening wordt verzorgd door gediplomeerde leden van onze EHBO-vereniging.
Bij een evenement zijn altijd minimaal twee EHBO’ers aanwezig.
De Kosten:
De kosten voor ondersteuning bij evenementen bedragen € 7,50 per uur per EHBO'er.
Tijdens evenementen wordt er minimaal 1 EHBO-post bemand met 2 EHBO'ers.
Gebruikte verbandmiddelen worden doorbelast op basis van nacalculatie.
De Aanvraag:
De aanvraag van hulpverlening moet minimaal 6 weken van tevoren via het webformulier
ingediend worden bij de coördinator evenementen.
De Voorwaarden:
De Algemene Voorwaarden voor de inzet van onze EHBO'ers kunt u hier vinden:
De Faciliteiten:
De aanwezige faciliteiten voor de inzet van onze ondersteuning zijn*:
- Dat er een schone en werkbare EHBO ruimte aanwezig moet zijn.
- In het geval er een tent op het evenemententerrein is geplaatst moet deze wind- en waterdicht zijn.
- De ruimte moet voorzien zijn van een tafel en twee stoelen per hulpverlener.
- De ruimte moet goed verlicht zijn.
- Bij lage temperaturen (< 10°C) moet de ruimte verwarmd kunnen worden.
- Bij voorkeur moet er ook stromend water aanwezig zijn.
- Elektriciteit (220-230v) voor koelbox met coldpacks.
-
EHBO’ers worden gedurende het evenement van consumpties voorzien.
(koffie / thee / fris en eventueel lunch / diner) -
Indien noodzakelijk, vervoer naar Medische Hulp (Huisartsenpraktijk etc).
Hulpverleners blijven altijd op evenementenlocatie.
* In overleg kan er bij bepaalde omstandigheden afgeweken worden.
Heeft u naar aanleiding van deze informatie nog vragen dan kunt u contact opnemen met:
Naam: | Dhr. Ronald (R.W.C.) Evers |
Email: | Dienstverlening@ehbo-zetten.nl |
Vastgesteld d.d. : 01-08-2014 ; Geupdate d.d. : 17-04-2019