Maart 2017 | Rabobank Clubkas Campagne

Rabobank Oost Betuwe draagt het verenigingsleven in de regio een warm hart toe. Daarom organiseert zij de Rabobank Clubkas Campagne speciaal voor verenigingen en stichtingen.
Rabobank Oost Betuwe stelt hiervoor € 75.000,- beschikbaar!
EHBO Vereniging Zetten e.o. doet ook dit jaar weer mee aan de Rabobank Clubkas Campagne!

Stemmen
Particuliere klanten van Rabobank Oost Betuwe die op 1 april 2017 lid zijn, mogen stemmen. Van maandag 17 mei tot en met maandag 29 mei mogen zij vijf stemmen uitbrengen op hun
favoriete clubs. Elke stem is geld waard! De waarde van een stem wordt bepaald door het totaal beschikbare bedrag van € 75.000,- te delen door het aantal uitgebrachte stemmen.
Wij ontvangen het aantal op ons uitgebrachte stemmen vermenigvuldigd met het bedrag dat een stem waard is.

Kijk voor meer info over de Rabobank Clubkas Campagne en het lidmaatschap op http://www.rabobank.nl/oostbetuwe.

Bedankt voor jouw steun!